Blogger Template by Blogcrowds

.

Update!?

Malam nie aku cuba utk update aku nye blog nie...sambil bertemankan hubby yg kusyuk duk melayan movie kat astro...dan aqil yang lena dibuai mimpi...aku teruskan usaha aku nie...sebenarnya aku tak tahu apa yg nk aku tuliskan kat sini..sbb aku mmg tak byk idea..heheheheh...yg aku thu hnya upload kan gambar...dan semua akan terjawab...

Tp bila aku jenguk kawan2 nye blog...mcm best...byak idea yg keluar dr kepala otak diorang...aku?adoi...apa yg aku merapu nie...

Dah la...ok,jom kita cite pasal aper yg aku bt hr neh?td hubby bwk aku & aqil g jln kat alamanda..tujuan sbrnya nk temankan hubby carikan seluar...tp aku pon xnak ketinggalan...dapat gak lah aku 'paw' sehelai dua baju...heheheh....

Dah abis shopping..kitorg mkn kt 'the chicken rice shop'...itu mmg restoran fav my hubby n aqil...kenyang!!!!jom blk...

Alamak!lupa la nk beli mainan kt aqil...so,berpusing2 carikan mainan utk dia...akhirnya....dapat lah seekor kura2....hehehehe...selesai!

Otw blk singgah jap kt pasar mlm..hah?ada pasar mlm ker?hr nie ari jumaat ek?(biasa la org tak keje..hari aper pon da xigt)...heheheheeh....drama NUR KASIH?alar...xdpt tgk lagi....takpe lah...
esk tgk kt internet jer lah....

Lepas abis semua...back home!!!!


0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home